Szanowny Użytkowniku,
Na naszych stronach używamy technologii, takich jak pliki cookie, które służą do zbierania i przetwarzania danych osobowych w celu personalizowania treści i reklam oraz analizowania ruchu.Przez dalsze aktywne korzystanie z naszego serwisu wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych osobowych na zasadach określonych w polityce prywatności.Wyrażenie zgody jest dobrowolne a wyrażoną zgodę możesz w każdej chwili cofnąć.Można to zrobić poprzez zmianę ustawień przeglądarki lub opuszczenie serwisu (więcej).
Przychody Publicis Groupe w II kwartale br. niższe o 13 proc. „Mocne podstawy, aby przetrwać kryzys”
KOMENTOWANEGO ARTYKUŁU
KOMENTARZE (1)
WASZE KOMENTARZE
To już nie jest "początek konca". To w najlepszym razie jego szczytowa faza. Początkiem był idiotyczny pomysł wywalenia za burtę wartości brandów tworzacych grupę (Saatchi, Leo, etc) i wygererowanie w głowach tysięcy pracowników przekonania, ze wszyscy pracuja teraz dla konglomeratu z Paryza. The Power of One ultymatywnie zniszczy ta firme, i nie pomogą transfuzje nowych brandów. które w magiczny sposób tracą na wartosci kilkadziesiąt procent w kilka lat po akwizycji. To koniec pewnej epoki a geniusze u steru - tylko go przyspieszyli.