Reklama2020-07-24
1

Przychody Publicis Groupe w II kwartale br. niższe o 13 proc. „Mocne podstawy, aby przetrwać kryzys”

KOMENTARZE (1)

WASZE KOMENTARZE

To już nie jest "początek konca". To w najlepszym razie jego szczytowa faza. Początkiem był idiotyczny pomysł wywalenia za burtę wartości brandów tworzacych grupę (Saatchi, Leo, etc) i wygererowanie w głowach tysięcy pracowników przekonania, ze wszyscy pracuja teraz dla konglomeratu z Paryza. The Power of One ultymatywnie zniszczy ta firme, i nie pomogą transfuzje nowych brandów. które w magiczny sposób tracą na wartosci kilkadziesiąt procent w kilka lat po akwizycji. To koniec pewnej epoki a geniusze u steru - tylko go przyspieszyli.

Karolina2020-07-29 12:14
00
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniamiużytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosiodpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadomnas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
PracaStartTylko u nas