Biznes2017-07-31
2

Biedronka generuje 30 proc. sprzedaży z promocji

KOMENTARZE (2)

WASZE KOMENTARZE

Wszystko fajnie, ale problemem Biedronki jest robienie promocji i przesyłanie do sklepów albo kilkunastu opakowań (jak np. ostatnio fileta z kurczaka, opakowań tyle żeby zakryć dno przy czym w normalnej cenie jest pełno po szybę) albo w ogóle produktu nie ma przez cały okres promocji, a ochrzan dostają niewinne pracownice.

Adam0232017-07-31 21:32
00

Wszystko fajnie, ale problemem Biedronki jest robienie promocji i przesyłanie do sklepów albo kilkunastu opakowań (jak np. ostatnio fileta z kurczaka, opakowań tyle żeby zakryć dno przy czym w normalnej cenie jest pełno po szybę) albo w ogóle produktu nie ma przez cały okres promocji, a ochrzan dostają niewinne pracownice.


W niektórych sklepach problemem są niedobory kadrowe - pracownicy nie nadążają z wykładaniem towaru, rozwieszaniem etykiet promocyjnych, rozkładaniem aktualnych gazetek ofertowych itd. Poza tym nie wszystkie sklepy uczestniczą we wszystkich promocjach.

Kusznier2017-08-01 08:30
00
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniamiużytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosiodpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadomnas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
PracaStartTylko u nas