Szanowny Użytkowniku,
Na naszych stronach używamy technologii, takich jak pliki cookie, które służą do zbierania i przetwarzania danych osobowych w celu personalizowania treści i reklam oraz analizowania ruchu.Przez dalsze aktywne korzystanie z naszego serwisu wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych osobowych na zasadach określonych w polityce prywatności.Wyrażenie zgody jest dobrowolne a wyrażoną zgodę możesz w każdej chwili cofnąć.Można to zrobić poprzez zmianę ustawień przeglądarki lub opuszczenie serwisu (więcej).
Biedronka generuje 30 proc. sprzedaży z promocji
KOMENTOWANEGO ARTYKUŁU
KOMENTARZE (2)
WASZE KOMENTARZE
Wszystko fajnie, ale problemem Biedronki jest robienie promocji i przesyłanie do sklepów albo kilkunastu opakowań (jak np. ostatnio fileta z kurczaka, opakowań tyle żeby zakryć dno przy czym w normalnej cenie jest pełno po szybę) albo w ogóle produktu nie ma przez cały okres promocji, a ochrzan dostają niewinne pracownice.
W niektórych sklepach problemem są niedobory kadrowe - pracownicy nie nadążają z wykładaniem towaru, rozwieszaniem etykiet promocyjnych, rozkładaniem aktualnych gazetek ofertowych itd. Poza tym nie wszystkie sklepy uczestniczą we wszystkich promocjach.