Biznes2018-02-12
8

Rishad Tobaccowala, dyrektor Publicis Groupe: W ciągu 5 lat widoczność reklam spadnie o 30 procent. „Ludzie uciekają od nadmiaru, nie od komunikatu reklamowego”

KOMENTARZE (8)

WASZE KOMENTARZE

Nie wiem, co o tym myśleć. Czekam na wypowiedź pana Grzegorza Wandałowicza, który uzmysłowi mi, że nie oglądając reklam w Internecie popełniam przestępstwo o randze równej morderstwu. A tak serio: skoro eksperci o barokowych nazwach stanowisk pracy doszli do takiego truizmu dopiero teraz, to właśnie ten fakt stanowi jak najgorszy prognostyk dla całej branży reklamowej.

Racjonalny2018-02-10 07:26
00

Wreszcie ktoś z branży coś mądrego powiedział bo póki co to tylko czytałem o wzroście, wzroście i wzroście (najczęściej był to wzrost wydatków spowodowany wzrostem cen który wyrównywał spadek oglądalności).

pavv2018-02-10 10:44
00

Ryszard, z tym nazwiskiem powinieneś być dyrektorem w Philip Morris

trelekartofele2018-02-10 15:13
00
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniamiużytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosiodpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadomnas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
PracaStartTylko u nas