Szanowny Użytkowniku,
Na naszych stronach używamy technologii, takich jak pliki cookie, które służą do zbierania i przetwarzania danych osobowych w celu personalizowania treści i reklam oraz analizowania ruchu.Przez dalsze aktywne korzystanie z naszego serwisu wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych osobowych na zasadach określonych w polityce prywatności.Wyrażenie zgody jest dobrowolne a wyrażoną zgodę możesz w każdej chwili cofnąć.Można to zrobić poprzez zmianę ustawień przeglądarki lub opuszczenie serwisu (więcej).
Publicis Le Pont stawia na sztuczną inteligencje. Zespół powiększy się o 200 osób
KOMENTOWANEGO ARTYKUŁU
KOMENTARZE (3)
WASZE KOMENTARZE
"stawia na sztuczną inteligencje. Zespół powiększy się o 200 osób." Tytuł sugeruje jawne postawienie na człowieka
Barbara Grabiwoda, chief strategy officer w Publicis Le Pont, pokieruje zespołem AI Commerce jako program lead, w ścisłej współpracy z Pawłem Piątkiem, commerce delivery officerem, który będzie pełnił funkcję operational lead.
Chief Strategy Officee i Program Lead ... Brawo!
A Pan... ? Też brawo! :)
Tytuł sugeruje zatrudnienie speców od sztucznej inteligencji, dzięki którym firma będzie w stanie skosić dużą część rynku. To nie takie trudne do zrozumienia.