Szanowny Użytkowniku,
Na naszych stronach używamy technologii, takich jak pliki cookie, które służą do zbierania i przetwarzania danych osobowych w celu personalizowania treści i reklam oraz analizowania ruchu.Przez dalsze aktywne korzystanie z naszego serwisu wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych osobowych na zasadach określonych w polityce prywatności.Wyrażenie zgody jest dobrowolne a wyrażoną zgodę możesz w każdej chwili cofnąć.Można to zrobić poprzez zmianę ustawień przeglądarki lub opuszczenie serwisu (więcej).
„Fakty, nie opinie” w kampanii Pyralginy (wideo)
KOMENTOWANEGO ARTYKUŁU
KOMENTARZE (3)
WASZE KOMENTARZE
Popłakałem się oglądając. Nie mogę się doczekać drugiej części. Murowany kandydat na Oscara 2020!
Nie wiedziałem, że takie "produkcje" potrzebują reżysera! Przecież to gimbus by telefonem zrobił i też efekt były identycznie żałosny!
Nie miałem pojęcia, że do żałosnych reklam potrzebni są rerzysery.