Telewizja2015-06-30
7

„Pytanie na śniadanie” z mniejszą widownią od „Dzień dobry TVN”. 88 mln zł z reklam

KOMENTARZE (7)

WASZE KOMENTARZE

Z tego co obserwuję to podczas okresu zmiany prezesa tygodniowy budżet pytania na śniadanie i kawy czy herbaty nagle urósł do rozmiarów miesięcznych kwot za produkcję... jest dojenie podczas bezkrólewia, oj jest...

Bezkrólewie2015-06-30 00:35
00

Taki w jedynce wynik to skandal. Za dyr. Zielińskiego było to nie do pomyślenia - cały zespół by poleciał natychmiast. Ale tego rzeczywiście nie da się oglądać. Groch z kapustą, bez pomysłu i sensu. Drażniący prowadzący - Rogalska, Popek, Radziszewska, Zamachowska - nie do zniesienia. Tylko Olszański jest ok. To mądry facet i czasem po nim widać, że jest zażenowany tym, co musi robić. Wnioski - nowa szefowa i nowy szef wydawców nie popisali się. Czas na zmiany.

gośc2015-06-30 07:08
00

Bez przesady,Pytanie na śniadanie da się oglądać,ale jest to program bez polotu.Mimo zmian osób decydujących o charakterze programu-nadal jest kiepsko.TVN wygrywa przede wszystkim researchem.Ma ciekawszych gości,sprawy,jest jakiś klucz,chociażby pokazywanie osiągnięc Polaków w kraju i zagranicą.
Pan Olszański jest super

Ela2015-06-30 07:24
00
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniamiużytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosiodpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadomnas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
PracaStartTylko u nas