Szanowny Użytkowniku,
Na naszych stronach używamy technologii, takich jak pliki cookie, które służą do zbierania i przetwarzania danych osobowych w celu personalizowania treści i reklam oraz analizowania ruchu.Przez dalsze aktywne korzystanie z naszego serwisu wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych osobowych na zasadach określonych w polityce prywatności.Wyrażenie zgody jest dobrowolne a wyrażoną zgodę możesz w każdej chwili cofnąć.Można to zrobić poprzez zmianę ustawień przeglądarki lub opuszczenie serwisu (więcej).
PZU Drive i Matercard Display Getin Noble Banku nominowane w Cannes Lions (wideo)
KOMENTOWANEGO ARTYKUŁU
KOMENTARZE (4)
WASZE KOMENTARZE
Brawo dla PZU!
K2 chyba się nie napracowało! Słabo!
A to dopiero, reklama pzu, której na polskim rynku nie było, nikt jej nie widziała, a co więcej - jest w wersji angielskojęzycznej... Do kogo więc ta oferta?
Zanim podzielisz się swoimi przemyśleniami należałoby chociaż przeczytać trochę o samym projekcie. A jak piszą, ten jest dopiero w fazie alfa testów (uprzedzając pytanie - zgłoszenie takiego projektu jest zgodne z regulaminem CL), więc co niby mieli reklamować i w których stacjach pokazywać, skoro pomysł jest jeszcze testowany i dopracowywany, hę?
Samo rozwiązanie wygląda na bardzo proste i fajne, już dawno w branży ubezpieczeń komunikacyjnych nie było czegoś tak rewolucyjnego w formie. Trzymam kciuki za konkurs i za wprowadzenie projektu w życie.