Szanowny Użytkowniku,
Na naszych stronach używamy technologii, takich jak pliki cookie, które służą do zbierania i przetwarzania danych osobowych w celu personalizowania treści i reklam oraz analizowania ruchu.Przez dalsze aktywne korzystanie z naszego serwisu wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych osobowych na zasadach określonych w polityce prywatności.Wyrażenie zgody jest dobrowolne a wyrażoną zgodę możesz w każdej chwili cofnąć.Można to zrobić poprzez zmianę ustawień przeglądarki lub opuszczenie serwisu (więcej).
Rada Etyki Mediów krytykuje kryptoreklamę w „Kronice Beskidzkiej”
KOMENTOWANEGO ARTYKUŁU
KOMENTARZE (3)
WASZE KOMENTARZE
Oj tam. Taki Dziennik Zachodni ani nie podpisuje takich tekstów, ani nie oznacza. I żeby było weselej - takie artykuły są najciekawsze z tej całej sieczki. Napisane przynajmniej bezbłędnie.
To szkoda, że nie udało się pokazać jak wygląda taki materiał udający niesponsorowany. Może lepiej wydawcom pokazywać naocznie jak się NIE drukować tekstów sponsorowanych.
Zabawne jest to "nie przeanalizuje tekstów", bo to pewnie pierwsze 12 kliknięć po wyszukaniu hasła spalarnia. Tak z 10 minut roboty.