Radio2010-02-23
13

„Radio Maryja” i Madonna w kampanii Radia Złote Przeboje

KOMENTARZE (13)

WASZE KOMENTARZE

bardzo małe czytelne. Wątpie czy zabiegany, gadający przez telefon na ulicy człowiek jest w stanie to "skminić" . I jeszcze te barwy w ogóle nie kojarzące się z RM. Słabe.

Pakero2010-02-22 23:23
00

genialne haha

cheap2010-02-23 08:35
00

barwy i grafika kojarzą się z witrażem, witraż z kościołem, a kościół z RM. dla mnie powiązanie jest proste i mimo zabiegania udało mi się je rozszyfrować. ta wersja reklamy podoba mi się bardziej, niż Kazik i Isabel dziękujący za Robbiego Williamsa.

Saszka2010-02-23 08:49
00
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniamiużytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosiodpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadomnas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
PracaStartTylko u nas