Reklama2013-04-12
9

Rafał Ciszewski: To konsumenci decydują o sukcesie marki

KOMENTARZE (9)

WASZE KOMENTARZE

"ACR był tworem, który mimo wszystko funkcjonował gdzieś z boku Grupy K2." hahahaha proszę sobie odpowiedzieć na podstawowe pytanie dlaczego tak się działo...

...2013-04-12 09:25
00

ten Pan to po prostu drugi Albert Einstein, to oczywiste ... takie epokowe stwierdzenie, kapelusze z głów :-)

Cicerone2013-04-12 09:34
00

Sluchajac po raz enty takiego belkotu, przestaje mi smakowac jedzenie. Wspomniany Einstein przy tego typu gosciach - niestety slyszalem ich zbyt wielu, wydaje sie byc niedorozwojem, a Jezus zaledwie uczniakiem podrzednej szkolki.
Oni zbawiaja swiat, a my slepi glupcy tego nie potrafimy zauwazyc! Oni wszysycy, niezaleznie od brancy mowia to samo! Brak im kreatwynosci i samodzielnego myslenia?

Yogi2013-04-12 11:47
00
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniamiużytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosiodpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadomnas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
PracaStartTylko u nas