Szanowny Użytkowniku,
Na naszych stronach używamy technologii, takich jak pliki cookie, które służą do zbierania i przetwarzania danych osobowych w celu personalizowania treści i reklam oraz analizowania ruchu.Przez dalsze aktywne korzystanie z naszego serwisu wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych osobowych na zasadach określonych w polityce prywatności.Wyrażenie zgody jest dobrowolne a wyrażoną zgodę możesz w każdej chwili cofnąć.Można to zrobić poprzez zmianę ustawień przeglądarki lub opuszczenie serwisu (więcej).
Rafał Skórski wprowadza do sprzedaży kwartalnik „Gourmet” o restauracjach premium
KOMENTOWANEGO ARTYKUŁU
KOMENTARZE (3)
WASZE KOMENTARZE
Skoorpress... Prawie jak skoor-pol albo euroskoor. Ja bym od człowieka o takiej kreatywności niczego nie kupił.
Nazwisko się dostaje po rodzicach, ale nazwę firmy można wybrać dowolnie.
Skoorpress brzmi jak facet w skarpetach frotte i klapkach na rzepy.
Eksperci od nazw, pochwalcie się swoimi firmami, osiągnięciami, przychodami... :)