Reklama2015-03-04
3

Raiffeisen Polbank słusznie ograniczył rolę Justyny Kowalczyk, ale zastąpił ją reklamami bez wyrazu

KOMENTARZE (3)

WASZE KOMENTARZE

Raiffeisen chce sprzedać Polbank,ogranicza koszty.

enum2015-03-04 09:23
00

Raifeissen bank nie powinien zostawiać Justyny Kowalczyk. Przekaz jaki dostają potencjalni klienci banku jest następujący : odnosisz sukcesy, super, jesteśmy z Tobą - masz depresję, powinęła Ci się noga zostawiamy Cię - może o tym powinniście pomyśleć panowie bankierzy

witek szram wts2015-03-04 11:13
00

Panie Strateg Kalkhoff
Bank to instytucja, z którą człowiek wiąże się często na długie lata, te tłuste, ale też i chude. Stąd też bank, przede wszystkim powinien komunikować lojalność. Wobec partnera jakim dla banku jest każdy, kto trzyma w nim swoje pieniądze.
Zmiana twarzy, spowodowana słabszymi wynikami sportowymi pokazuje bank jako instytucję łasą na sukcesy ale niegotową do współpracy gdy sukcesów brak a nadal trzeba ciężko pracować nad formą, bo sezon jeszcze trwa.
Przekłada się to na chwilowe akcje, służące wyłudzeniu paru groszy od klientów, bez myślenia w perspektywie długofalowej, bez choć chwili refleksji nad tym czy dzisiaj wyszarpane na spreadzie 20 groszy nie odbije się brakiem zaufania do banku za rok czy dwa.

Nick2015-03-07 18:35
00
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniamiużytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosiodpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadomnas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
PracaStartTylko u nas