Szanowny Użytkowniku,
Na naszych stronach używamy technologii, takich jak pliki cookie, które służą do zbierania i przetwarzania danych osobowych w celu personalizowania treści i reklam oraz analizowania ruchu.Przez dalsze aktywne korzystanie z naszego serwisu wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych osobowych na zasadach określonych w polityce prywatności.Wyrażenie zgody jest dobrowolne a wyrażoną zgodę możesz w każdej chwili cofnąć.Można to zrobić poprzez zmianę ustawień przeglądarki lub opuszczenie serwisu (więcej).
Ranking agencji public relations według fee income - miarodajna reprezentacja rynku? (opinie)
KOMENTOWANEGO ARTYKUŁU
KOMENTARZE (3)
WASZE KOMENTARZE
Tego typu raporty to jakiś żart. Stali współpracownicy? Bo maja minimum na umowę o prace? Czemu nie pokażecie prawdziwego obrazu agencji? Jak sie pracuje w za małych zespołach po 12 h? Fee ma być wyznacznikiem czego? Dowożonych jakościowo usług? Nie sadze. Kolejna wydmuszka, by łechtać agencyjne ego - a klienci dalej w kropce.
Partners of Promotions = PSL :-)
. ha ha ha