Biznes2011-04-07
11

Rebranding PKO BP potrwa do końca br.

KOMENTARZE (11)

WASZE KOMENTARZE

Tak sie wyprowadza kase z firmy brawo Jageiłło przyjacielu Schetyny niech zyje KLD UW UD AWS PO

donek2011-04-07 08:39
00

Tak sie wyprowadza kase z firmy brawo Jageiłło przyjacielu Schetyny niech zyje KLD UW UD AWS PO

donek2011-04-07 08:40
00

Gdyby bank tę kasę przeznaczył na remonty/odświeżenie oddziałów, uruchomienie dodatkowych okienek, to pożytek byłby większy. Co komu po rebrandingu, nowym haśle czy kampanii reklamowej, jak po wejściu do dowolnego oddziału pachnie jeszcze komuną: jest obskurnie, nienowocześnie, odstręczająco i do każdego okienka stoi kolejka... starych bab.
Dla mnie wzorcową strategię ma Millennium - dużo małych, przytulnych oddziałów, brak kolejek lub max 1-2 osoby, wszystkie okienka obsadzone.
Nic tak nie zniechęca jak wielki oddział, 20 okienek z czego czynne 5 i mega kolejka. A to właśnie wizytówka PKO BP.

PW2011-04-07 09:24
00
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniamiużytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosiodpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadomnas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
PracaStartTylko u nas