Reklama2016-07-11
5

Red Lipstick Monster, Nishka i Marysia Górecka wśród bohaterów w największej akcji influencer marketingu IKEA Polska

KOMENTARZE (5)

WASZE KOMENTARZE

No ładnie się sprzedają ci wszyscy Youtuberzy. Jak to dobrze, że ich półświatek jest dla mnie enigmą.

janusz cebulak2016-07-11 02:55
00

Nastapił wysyp kampanii ciekawe jak przełoży się to na sprzedaż mebli.

Marcin2016-07-11 10:37
00

To ciekawe bo TARGET IKEI ma głęboko w D... tych szmatławych jutuberów. Ja rozumiem,ze dziś taka moda, ale to jest idiotyzm!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

hjkm2016-07-12 00:37
00
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniamiużytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosiodpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadomnas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
PracaStartTylko u nas