Szanowny Użytkowniku,
Na naszych stronach używamy technologii, takich jak pliki cookie, które służą do zbierania i przetwarzania danych osobowych w celu personalizowania treści i reklam oraz analizowania ruchu.Przez dalsze aktywne korzystanie z naszego serwisu wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych osobowych na zasadach określonych w polityce prywatności.Wyrażenie zgody jest dobrowolne a wyrażoną zgodę możesz w każdej chwili cofnąć.Można to zrobić poprzez zmianę ustawień przeglądarki lub opuszczenie serwisu (więcej).
Reklama bardziej społeczna, a mniej biznesowa (komentarze po Cannes Lions)
KOMENTOWANEGO ARTYKUŁU
KOMENTARZE (3)
WASZE KOMENTARZE
Darek jak zwykle filozofuje...
Szkoda, ze nikt nie zapytał twórców nagrodzonych prac jak wygrać lwa, tylko znów dziadki filozują.
Sprawa jest prosta. W Polsce nie ma kultury wypowiedzi. Panuje wszechobecny kicz. I to nie tylko na Polsacie. Panuje WSZĘDZIE. Wszystko to przekłada się na klientów, którzy chcą sprzedawać – co normalne – ale pragną używać do tego wyłącznie środków przypominających cep. A wszystko to – wpływa na agencje reklamowe, które już tak się spauperyzowały, że pojawienie się w nich kreatywnego szaleństwa połączonego z wiedzą i świadomością używanych środków jest prawie niemożliwe.
Brakuje wizji ogólnej, bo i człowiek z wizją, zaraz po jej wyrażeniu, pewnikiem dostałby werbalnego "liścia" w twarz i rozkaz powrotu na ziemię. Jeszcze minie 10 lat, kiedy to będziemy MOŻE, może mieli szansę stać bez wstydu przy europejskich kolegach. Przy Brazylii, USA, W.Brytanii i Skandynawii – pewnie nigdy.