Reklama2013-06-25
3

Reklama bardziej społeczna, a mniej biznesowa (komentarze po Cannes Lions)

KOMENTARZE (3)

WASZE KOMENTARZE

Darek jak zwykle filozofuje...

barnaba2013-06-25 11:20
00

Szkoda, ze nikt nie zapytał twórców nagrodzonych prac jak wygrać lwa, tylko znów dziadki filozują.

Batory2013-06-25 11:41
00

Sprawa jest prosta. W Polsce nie ma kultury wypowiedzi. Panuje wszechobecny kicz. I to nie tylko na Polsacie. Panuje WSZĘDZIE. Wszystko to przekłada się na klientów, którzy chcą sprzedawać – co normalne – ale pragną używać do tego wyłącznie środków przypominających cep. A wszystko to – wpływa na agencje reklamowe, które już tak się spauperyzowały, że pojawienie się w nich kreatywnego szaleństwa połączonego z wiedzą i świadomością używanych środków jest prawie niemożliwe.
Brakuje wizji ogólnej, bo i człowiek z wizją, zaraz po jej wyrażeniu, pewnikiem dostałby werbalnego "liścia" w twarz i rozkaz powrotu na ziemię. Jeszcze minie 10 lat, kiedy to będziemy MOŻE, może mieli szansę stać bez wstydu przy europejskich kolegach. Przy Brazylii, USA, W.Brytanii i Skandynawii – pewnie nigdy.

mick2013-07-26 11:55
00
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniamiużytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosiodpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadomnas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
PracaStartTylko u nas