Szanowny Użytkowniku,
Na naszych stronach używamy technologii, takich jak pliki cookie, które służą do zbierania i przetwarzania danych osobowych w celu personalizowania treści i reklam oraz analizowania ruchu.Przez dalsze aktywne korzystanie z naszego serwisu wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych osobowych na zasadach określonych w polityce prywatności.Wyrażenie zgody jest dobrowolne a wyrażoną zgodę możesz w każdej chwili cofnąć.Można to zrobić poprzez zmianę ustawień przeglądarki lub opuszczenie serwisu (więcej).
Reklama Gold Omega 3: karetka OK, zły cholesterol do zmiany
KOMENTOWANEGO ARTYKUŁU
KOMENTARZE (2)
WASZE KOMENTARZE
jezeli ktos sie boi karetki pogotowia
to jego prywatny problem
niech sie leczy ze stanow lękowych
bo widocznie takie ma
nie kazdy umiera ze strachu na widok karawanu pogrzebowego
natomiast wycie karetki,strazy,policji moze draznic
a uzywanie dzwonka telefonu w reklamie wku....
bo wprowadza w bląd,czlowiek biegnie do telefonu
a to w tivi !!! dzwoni,he,he,dowcipnisie,co ?
tak to dzisiaj wyglada, im reklama, czy to radiowa czy telewizyjna, bardziej przyciaga uwage tym lepiej z punktu widzenia reklamodawcy.
W mysl starej zasady nie wazne co sie mowi, grunt ze w ogole sie mowi.
Ogolnie o reklamie - nie od dzis wiadomo ze kazdy kto zajmuje sie reklama, proboje wszystkiego co tylko mozliwe aby zlapac klienta.