Szanowny Użytkowniku,
Na naszych stronach używamy technologii, takich jak pliki cookie, które służą do zbierania i przetwarzania danych osobowych w celu personalizowania treści i reklam oraz analizowania ruchu.Przez dalsze aktywne korzystanie z naszego serwisu wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych osobowych na zasadach określonych w polityce prywatności.Wyrażenie zgody jest dobrowolne a wyrażoną zgodę możesz w każdej chwili cofnąć.Można to zrobić poprzez zmianę ustawień przeglądarki lub opuszczenie serwisu (więcej).
Reklama kosmetyków Playboy najbardziej oprotestowana, najwięcej skarg na kampanie nieodpowiednie dla dzieci
KOMENTOWANEGO ARTYKUŁU
KOMENTARZE (3)
WASZE KOMENTARZE
Myślę, że zakaz reklamy parafarmaceutyków i suplementów diety byłby tutaj bardzo wskazany, albo chociaż reklama po godzinie 22. Tak jak alkohol i papierosy, te środki są szkodliwe gdy nadużywane.
Komisja Etyki Reklamy - to oksymoron. Etyka i reklama mają tyle wspólnego, co rozum i religia.
Dobra robota!
A do Nick - etyka reklamy to może i oksymoron, ale własnie dzięki takiej samoregulacji zmierza w kierunku etyki. Mam 2 córki, na razie dość młode i jeszcze niewystawione na wszystkie treści reklamowe, ale zależy mi na pewnej karności, przestrzeganiu zasad przez reklamodawców. Ta instytucja ma tu już spore osiągnięcia, bo śledzę je na bieżąco, wg mnie znacznie większe na tym polu niż UOKIK, z całym szacunkiem również dla tej drugiej. Im więcej podłych reklam wytkniemy palcem, tym mniej takich kwiatków zobaczymy w przyszłości, bo agencje i reklamodawcy coraz częściej przewidują możliwe reakcje w odbiorze ich reklam i robią autocenzurę.