Reklama2015-02-20
5

Reklama natywna i content marketing skuteczne, jeśli stosowane z wyczuciem i dopracowaniem (opinie)

KOMENTARZE (5)

WASZE KOMENTARZE

i ani slowa o obowiązującym w Polsce prawie, ze opłacona treść reklamowa musi być oznaczona i różnić się wizualnie od treści "redakcyjnej" .

yayco2015-02-20 07:27
00

To przecież żadna nowość, że reklamy prawo nie dotyczy i nie wróżę, żeby cokolwiek się w tej kwestii zmieniło (wręcz przeciwnie) tym bardziej, że omijanie prawa szerokim łukiem (ewentualnie opływanie go łódką Bols) tyczy się każdej formy reklamy - nie tylko w/w.

rolf2015-02-21 18:20
00

To jeszcze nic, albowiem właśnie do weszło nowe narzędzie mediascaner.pl, dzięki któremu możesz badać koszt dotarcia do reklamodawcy, ogłaszać swoje oferty , porównywać koszty reklam u różnych wydawców... To tylko nieliczne funkcjonalności - przetestuj koniecznie portal mediascaner.pl (są dostępni zarówno na www jak i aplikacjach mobilnych!). Będziesz zaskoczony, jak proste może być analizowanie mediów oraz Tworzenie Media Planów.

Wielkie Wow2015-02-26 20:13
00
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniamiużytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosiodpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadomnas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
PracaStartTylko u nas