Szanowny Użytkowniku,
Na naszych stronach używamy technologii, takich jak pliki cookie, które służą do zbierania i przetwarzania danych osobowych w celu personalizowania treści i reklam oraz analizowania ruchu.Przez dalsze aktywne korzystanie z naszego serwisu wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych osobowych na zasadach określonych w polityce prywatności.Wyrażenie zgody jest dobrowolne a wyrażoną zgodę możesz w każdej chwili cofnąć.Można to zrobić poprzez zmianę ustawień przeglądarki lub opuszczenie serwisu (więcej).
Reklama nie boi się ROI
KOMENTOWANEGO ARTYKUŁU
KOMENTARZE (3)
WASZE KOMENTARZE
Boże, kto finansuje i po co takie instytuty???
@bart66: IRR to agencja reklamowa.
bart66 dziękuję za komentarz.
Każdy punkt widzenia jest istotny, i ważny. Z każdego może coś ciekawego wynikać. Nie wiem jednak jakbym miał odpowiedzieć na tak postawione przez Ciebie pytanie. Tekst jest wynikiem prac, nad zagadnieniem, które w większości opinii jest niemierzalne,i niepoliczalne i trudne do zdefiniowania w kontekście reklamowym. Z wielką przyjemnością poznam inne, nowe opinie i twierdzenia nie będące: cytatami z Wiki, cytatami już istniejących w internecie opracowań, mediowymi miernikami efektywności.
Jestem przekonany, że nie tylko ja.
:)