Biznes2018-01-09
2

Reklama outdoorowa: co wydarzyło się w 2017 roku, co przyniesie 2018?

KOMENTARZE (2)

WASZE KOMENTARZE

Niejaki Pan Gajek - przeanalizujmy jego dwa punkty kulminacyjne, które rozwalają system:
- "powietrzne świątynie mobilności" - yyyyy? Jaki towar ten Pan bierze i dlaczego jest taki dobry?
- Człowiek Roku - Joanna Hutnik - buahhahhha. Osoba, która nie zna głównych zalożeń ustawy krajobrazowej kreowana jest w tym "wywiadzie rzece" na personę z, jak się domyślam, największym wkładem w "edukowanie samorządów i poszukiwanie kompromisów łączących interesy branży oraz lokalnych społeczności".
Rozumiem wszechmocną chęć autopromocji na łamach tak zacnego portalu, ale powinny być jakieś granice tym bardziej, że temat dotyczy reklamy zewnętrznej jako ogółu. No nic, tylko "pogratulować".

Le Berżerak2018-01-09 11:49
00

Hello. And Bye.

XRumerTest2019-07-22 21:50
00
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniamiużytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosiodpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadomnas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
PracaStartTylko u nas