Szanowny Użytkowniku,
Na naszych stronach używamy technologii, takich jak pliki cookie, które służą do zbierania i przetwarzania danych osobowych w celu personalizowania treści i reklam oraz analizowania ruchu.Przez dalsze aktywne korzystanie z naszego serwisu wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych osobowych na zasadach określonych w polityce prywatności.Wyrażenie zgody jest dobrowolne a wyrażoną zgodę możesz w każdej chwili cofnąć.Można to zrobić poprzez zmianę ustawień przeglądarki lub opuszczenie serwisu (więcej).
Reklama w telewizji i radiu na plusie, outdoor mocno zmalał. Mniejsze budżety Ferrero i Media Expert (Top10)
KOMENTOWANEGO ARTYKUŁU
KOMENTARZE (3)
WASZE KOMENTARZE
powinno się zlikwidować te reklamy całkiem i zakazać
powinno się zlikwidować te reklamy całkiem i zakazać w radio i tv
Wiem, że w oficjalnym obiegu niczego istotnego się nie dowiemy, ale retorycznie, sobie a muzom pytam: czy osoby decydujące o największych budżetach reklamowych i inni ludzie z branży korzystający zapewne w wsparcia merytorycznego psychologów i lekarzy biorą pod uwagę negatywny wpływ nawalnych reklam na zdrowie psychiczne ludzi? Czy Wy macie świadomość, że ludzie są denerwowani reklamami, że reklamy odpychają, zrażają, bolą uszy i wzrok? Że publikuje się dane o wzroście liczby przypadków zaburzeń psychicznych, zwalając, a jakże - na pandemię, a może jednak jakiś udział mają reklamy?
Może ktoś z branży tak mrugnie lewym okiem, żeby się nie zdradzać, jak policjantowi na amerykańskich filmach?