Szanowny Użytkowniku,
Na naszych stronach używamy technologii, takich jak pliki cookie, które służą do zbierania i przetwarzania danych osobowych w celu personalizowania treści i reklam oraz analizowania ruchu.Przez dalsze aktywne korzystanie z naszego serwisu wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych osobowych na zasadach określonych w polityce prywatności.Wyrażenie zgody jest dobrowolne a wyrażoną zgodę możesz w każdej chwili cofnąć.Można to zrobić poprzez zmianę ustawień przeglądarki lub opuszczenie serwisu (więcej).
Reklama w TV: traci TVN, zyskuje Polsat. Aflofarm Farmacja wydaje najwięcej
KOMENTOWANEGO ARTYKUŁU
KOMENTARZE (2)
WASZE KOMENTARZE
najfajniej zjechał w dół TV Puls - 72 proc.
Dokładnie od dwóch miesięcy pod skrzydałami Grupy TVN :))
Nie wierzę, że to tylko kwestia urealnienia cenników, coś ewidetnie jest na rzeczy....
Maciuś nawet nie wiesz jak bardzo jest na rzeczy.