Reklama2019-09-09
13

Prawie 5 mld zł wyniosły wydatki reklamowe w I półroczu 2019 roku. Wzrosty tylko w internecie i kinach, telewizja straciła 1,8 proc. (raport)

KOMENTARZE (13)

WASZE KOMENTARZE

Nie chodzę do kina bo nie wytrzymam godziny reklam żegnam

Hhh2019-09-09 07:50
154

gt

nb 2019-09-09 14:00
00

mobilny firefox, kiwi, plus najpopularniejsze rosyjskie rozszerzenie do blokowania reklam z Chrome web store i wszystkie kampanie reklamowe diabli biora.

cs2019-09-09 14:01
00
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniamiużytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosiodpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadomnas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
PracaStartTylko u nas