Szanowny Użytkowniku,
Na naszych stronach używamy technologii, takich jak pliki cookie, które służą do zbierania i przetwarzania danych osobowych w celu personalizowania treści i reklam oraz analizowania ruchu.Przez dalsze aktywne korzystanie z naszego serwisu wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych osobowych na zasadach określonych w polityce prywatności.Wyrażenie zgody jest dobrowolne a wyrażoną zgodę możesz w każdej chwili cofnąć.Można to zrobić poprzez zmianę ustawień przeglądarki lub opuszczenie serwisu (więcej).
Rynek reklamowy ma za sobą najlepsze pierwsze półrocze w tej dekadzie. W internecie wzrost większy niż w telewizji
KOMENTOWANEGO ARTYKUŁU
KOMENTARZE (3)
WASZE KOMENTARZE
Wydatki rosną, a skuteczność spada. Reklamodawcom wciska się kolorowe wykresiki i torciki, a oni rajcują się jak szczerbaty na widok sucharów.
Wydawcy reklam w internecie i ich klienci zapomnieli, że większość użytkowników używa programów do blokowania reklam i nie oglądają nawet oreklamowanego contentu np. wp czy onet. Skuteczność reklamy internetowej jest wybitnie niska.
Chwila nieuwagi i malutki błąd w pierwszym wykresie - MOBILE - dwa razy 2017. Domyślam się, że większość zrozumie. Ale malutka nieścisłość. :)