Biznes2018-09-03
3

Rynek reklamowy ma za sobą najlepsze pierwsze półrocze w tej dekadzie. W internecie wzrost większy niż w telewizji

KOMENTARZE (3)

WASZE KOMENTARZE

Wydatki rosną, a skuteczność spada. Reklamodawcom wciska się kolorowe wykresiki i torciki, a oni rajcują się jak szczerbaty na widok sucharów.

pavv2018-09-03 09:10
00

Wydawcy reklam w internecie i ich klienci zapomnieli, że większość użytkowników używa programów do blokowania reklam i nie oglądają nawet oreklamowanego contentu np. wp czy onet. Skuteczność reklamy internetowej jest wybitnie niska.

Vipero2018-09-03 09:44
00

Chwila nieuwagi i malutki błąd w pierwszym wykresie - MOBILE - dwa razy 2017. Domyślam się, że większość zrozumie. Ale malutka nieścisłość. :)

Mintee Boy2018-09-03 10:48
00
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniamiużytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosiodpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadomnas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
PracaStartTylko u nas