Szanowny Użytkowniku,
Na naszych stronach używamy technologii, takich jak pliki cookie, które służą do zbierania i przetwarzania danych osobowych w celu personalizowania treści i reklam oraz analizowania ruchu.Przez dalsze aktywne korzystanie z naszego serwisu wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych osobowych na zasadach określonych w polityce prywatności.Wyrażenie zgody jest dobrowolne a wyrażoną zgodę możesz w każdej chwili cofnąć.Można to zrobić poprzez zmianę ustawień przeglądarki lub opuszczenie serwisu (więcej).
Polska reklama w 2019 roku wzrosła do 10 mld zł. Przez koronawirusa grozi „czerwone zero” (raport)
KOMENTOWANEGO ARTYKUŁU
KOMENTARZE (2)
WASZE KOMENTARZE
Normalnie wrozka. To wypociny nie maja nic z rzeczywistoscia. Poczekajmy 1-2 miesiaca i bedzie mozna cos powiedziwec. Teraz to wrozenie z fusow. Odwolaja Euro, Olimpiade lub podobne i to bedzie mialo kolosalny wplyw na branze reklamowa. a DZISIAJ TO TAKIE TAM PITU PITU