Biznes2020-03-17
2

Polska reklama w 2019 roku wzrosła do 10 mld zł. Przez koronawirusa grozi „czerwone zero” (raport)

KOMENTARZE (2)

WASZE KOMENTARZE

Normalnie wrozka. To wypociny nie maja nic z rzeczywistoscia. Poczekajmy 1-2 miesiaca i bedzie mozna cos powiedziwec. Teraz to wrozenie z fusow. Odwolaja Euro, Olimpiade lub podobne i to bedzie mialo kolosalny wplyw na branze reklamowa. a DZISIAJ TO TAKIE TAM PITU PITU

andrzej2020-03-17 10:36
00

Normalnie wrozka. To wypociny nie maja nic z rzeczywistoscia. Poczekajmy 1-2 miesiaca i bedzie mozna cos powiedziwec. Teraz to wrozenie z fusow. Odwolaja Euro, Olimpiade lub podobne i to bedzie mialo kolosalny wplyw na branze reklamowa. a DZISIAJ TO TAKIE TAM PITU PITU
no i ten.. odwołali.

lesny_dziad2020-03-17 16:41
00
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniamiużytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosiodpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadomnas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
PracaStartTylko u nas