Reklama2020-02-04
3

100 mln widzów Super Bowl. "Swoisty reklamowy koncert życzeń, który ma zadowolić wszystkie grupy widzów"

KOMENTARZE (3)

WASZE KOMENTARZE

Naprawdę, żeby tyle miejsca w artykule poświęcać reklamom?! :) Nie jeden artykuł nt. serialu, programu czy zjawiska w mediach jest o wiele krótszy.

Qwert2020-02-04 07:40
00

bardzo fajny artykuł.

walter2020-02-04 08:15
00

Strasznie miałkie reklamy - ciepełko, standardzik i równianie do średniej. Bez zaskoczenia, bez mocnych pomysłów. Taka telewizja śniadaniowa.

fff2020-02-06 09:59
00
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniamiużytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosiodpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadomnas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
PracaStartTylko u nas