Szanowny Użytkowniku,
Na naszych stronach używamy technologii, takich jak pliki cookie, które służą do zbierania i przetwarzania danych osobowych w celu personalizowania treści i reklam oraz analizowania ruchu.Przez dalsze aktywne korzystanie z naszego serwisu wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych osobowych na zasadach określonych w polityce prywatności.Wyrażenie zgody jest dobrowolne a wyrażoną zgodę możesz w każdej chwili cofnąć.Można to zrobić poprzez zmianę ustawień przeglądarki lub opuszczenie serwisu (więcej).
100 mln widzów Super Bowl. "Swoisty reklamowy koncert życzeń, który ma zadowolić wszystkie grupy widzów"
KOMENTOWANEGO ARTYKUŁU
KOMENTARZE (3)
WASZE KOMENTARZE
Naprawdę, żeby tyle miejsca w artykule poświęcać reklamom?! :) Nie jeden artykuł nt. serialu, programu czy zjawiska w mediach jest o wiele krótszy.
bardzo fajny artykuł.
Strasznie miałkie reklamy - ciepełko, standardzik i równianie do średniej. Bez zaskoczenia, bez mocnych pomysłów. Taka telewizja śniadaniowa.