Szanowny Użytkowniku,
Na naszych stronach używamy technologii, takich jak pliki cookie, które służą do zbierania i przetwarzania danych osobowych w celu personalizowania treści i reklam oraz analizowania ruchu.Przez dalsze aktywne korzystanie z naszego serwisu wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych osobowych na zasadach określonych w polityce prywatności.Wyrażenie zgody jest dobrowolne a wyrażoną zgodę możesz w każdej chwili cofnąć.Można to zrobić poprzez zmianę ustawień przeglądarki lub opuszczenie serwisu (więcej).
Reklamy tygodnia: Sony Bravia, Wrangler, Adopciaki i Lidl (wideo)
KOMENTOWANEGO ARTYKUŁU
KOMENTARZE (1)
WASZE KOMENTARZE
Nie wiem o co chodzi w tych reklamach. Nie wiem i nie chcę wiedzieć dla jakiej "grupy docelowej" (zdefiniowanej przez TGI lub inne bzdurne badanie) nieistniejącej w naszym wymiarze, zostały te produkcje zrealizowane.
Cała branża ląduje i rozbije się tak że nic nie zostanie... może to i lepiej.
Klasyk Rysio powiedział : po co jest ten Miś ???, nikt wie i nikt nie będzie pytał. Co my robimy tym Misiem?? My odpowiadamy na potrzeby społeczeństwa. itd itd itd...
Polecam Kubusia Puchatka, bo od czegoś trzeba zacząć naukę logicznego rozumowania.