Reklama2016-09-24
1

Reklamy tygodnia: Sony Bravia, Wrangler, Adopciaki i Lidl (wideo)

KOMENTARZE (1)

WASZE KOMENTARZE

Nie wiem o co chodzi w tych reklamach. Nie wiem i nie chcę wiedzieć dla jakiej "grupy docelowej" (zdefiniowanej przez TGI lub inne bzdurne badanie) nieistniejącej w naszym wymiarze, zostały te produkcje zrealizowane.
Cała branża ląduje i rozbije się tak że nic nie zostanie... może to i lepiej.

Klasyk Rysio powiedział : po co jest ten Miś ???, nikt wie i nikt nie będzie pytał. Co my robimy tym Misiem?? My odpowiadamy na potrzeby społeczeństwa. itd itd itd...

Polecam Kubusia Puchatka, bo od czegoś trzeba zacząć naukę logicznego rozumowania.

Mięso2016-09-25 17:50
00
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniamiużytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosiodpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadomnas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
PracaStartTylko u nas