Szanowny Użytkowniku,
Na naszych stronach używamy technologii, takich jak pliki cookie, które służą do zbierania i przetwarzania danych osobowych w celu personalizowania treści i reklam oraz analizowania ruchu.Przez dalsze aktywne korzystanie z naszego serwisu wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych osobowych na zasadach określonych w polityce prywatności.Wyrażenie zgody jest dobrowolne a wyrażoną zgodę możesz w każdej chwili cofnąć.Można to zrobić poprzez zmianę ustawień przeglądarki lub opuszczenie serwisu (więcej).
Reklamy w magazynach: „Twój Styl” i „Pani” najmocniej w górę, w dół tylko „Newsweek Polska” (TOP 10)
KOMENTOWANEGO ARTYKUŁU
KOMENTARZE (1)
WASZE KOMENTARZE
Sz.P. Jabłońska wypowiada się o niezagrożonej pozycji prasy kobiecej, tylko nie wiem, kogo pani członek zarządu broni (chyba nie Faktu Gwiazdy) i komu kibicuje, bo lata temu kobice tytuły sprzedał Axel Springer. Co do Newsweeka to spadek przede wszystkim jest spowodowany polityką firmy, która olała kompletnie temat printu wywalając sporo osób, które się na tym znały. Zarząd postawił na rozwój ZUMI, w zamian za spore przychody z magazynów. Efekcie i tu i tu dziura. Gratulować kadry menadżerskiej.