Prasa2016-02-01
1

Reklamy w magazynach: „Twój Styl” i „Pani” najmocniej w górę, w dół tylko „Newsweek Polska” (TOP 10)

KOMENTARZE (1)

WASZE KOMENTARZE

Sz.P. Jabłońska wypowiada się o niezagrożonej pozycji prasy kobiecej, tylko nie wiem, kogo pani członek zarządu broni (chyba nie Faktu Gwiazdy) i komu kibicuje, bo lata temu kobice tytuły sprzedał Axel Springer. Co do Newsweeka to spadek przede wszystkim jest spowodowany polityką firmy, która olała kompletnie temat printu wywalając sporo osób, które się na tym znały. Zarząd postawił na rozwój ZUMI, w zamian za spore przychody z magazynów. Efekcie i tu i tu dziura. Gratulować kadry menadżerskiej.

Jack Reacher2016-02-01 13:46
00
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniamiużytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosiodpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadomnas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
PracaStartTylko u nas