Szanowny Użytkowniku,
Na naszych stronach używamy technologii, takich jak pliki cookie, które służą do zbierania i przetwarzania danych osobowych w celu personalizowania treści i reklam oraz analizowania ruchu.Przez dalsze aktywne korzystanie z naszego serwisu wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych osobowych na zasadach określonych w polityce prywatności.Wyrażenie zgody jest dobrowolne a wyrażoną zgodę możesz w każdej chwili cofnąć.Można to zrobić poprzez zmianę ustawień przeglądarki lub opuszczenie serwisu (więcej).
14 proc. więcej na reklamy w polskim internecie. Już 26 proc. wydatków w mobile’u, 15 proc. w social media
KOMENTOWANEGO ARTYKUŁU
KOMENTARZE (1)
WASZE KOMENTARZE
Wydatki musiały wzrosnąć bo skuteczność spada. 90% internautów ma założone blokady, a z pozostałych 10% może 3% zauważa reklamy - reszta widzi tylko przycisk Zamknij.