Szanowny Użytkowniku,
Na naszych stronach używamy technologii, takich jak pliki cookie, które służą do zbierania i przetwarzania danych osobowych w celu personalizowania treści i reklam oraz analizowania ruchu.Przez dalsze aktywne korzystanie z naszego serwisu wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych osobowych na zasadach określonych w polityce prywatności.Wyrażenie zgody jest dobrowolne a wyrażoną zgodę możesz w każdej chwili cofnąć.Można to zrobić poprzez zmianę ustawień przeglądarki lub opuszczenie serwisu (więcej).
Renault: Drive the Change
KOMENTOWANEGO ARTYKUŁU
KOMENTARZE (1)
WASZE KOMENTARZE
Porąbane. Po co kolejne hasło w obcym języku? Drive the Change brzmi naj Wind of Change Skorpionsów. Kejna marka tak jak opel z hasłem "Wier leben Autos", volswagen "Das Auto", itp. Państwo marketingowce z wielkich koncernów, pokazujecie dokładnie gdzie macie nasz rynek samochodowy. To się kiedyś nazywało "kosmopolityzm".
Serdecznie Tym markom dziękujemy.