Szanowny Użytkowniku,
Na naszych stronach używamy technologii, takich jak pliki cookie, które służą do zbierania i przetwarzania danych osobowych w celu personalizowania treści i reklam oraz analizowania ruchu.Przez dalsze aktywne korzystanie z naszego serwisu wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych osobowych na zasadach określonych w polityce prywatności.Wyrażenie zgody jest dobrowolne a wyrażoną zgodę możesz w każdej chwili cofnąć.Można to zrobić poprzez zmianę ustawień przeglądarki lub opuszczenie serwisu (więcej).
Czesław Michniewicz ryzykowny reputacyjnie dla reklamodawców
KOMENTOWANEGO ARTYKUŁU
KOMENTARZE (25)
WASZE KOMENTARZE
Jedna wygrana jak na razie nic nie znaczy jak będą sukcesy podczas mundialu wtedy można myśleć o reklamach na sukces trzeba zapracować a nie zareklamować
Są sukcesy są pieniądze reklamy i sponsorzy nie ma sukcesów nie ma reklam sponsorów i pieniędzy
Sieć sklepów 7 Eleven może się zainteresuje 😉