Biznes2020-10-09
4

Wpływy grupy LPP z e-commerce 123 proc. w górę, 31 mln zł straty w drugim kwartale

KOMENTARZE (4)

WASZE KOMENTARZE

Olać ich

Mama2020-10-09 06:04
00

Ciężko zrekompensować e-commercem zamknięte sklepy. Teraz już powinno być znacznie lepiej.

Binek2020-10-12 14:15
00

Zakupy przez internet są coraz popularniejsze w Polsce, dobry wybór z inwestycją w ecommerce. Sprzedaż stacjonarna wróci do normy, to będzie już wszystko się zgadzać, tym bardziej że zagranicą LPP radzi sobie nadzwyczaj dobrze.

jauss2020-10-13 13:06
00
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniamiużytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosiodpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadomnas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
PracaStartTylko u nas