Badania2018-12-18
17

Discovery, TVN 24 i Polsat Sport powstrzymują klientów płatnej telewizji od rezygnacji z usługi

KOMENTARZE (17)

WASZE KOMENTARZE

Na Discovery co 10 minut blok reklamowy rezygnuję

chce się Ź,,,,,ygać2018-12-18 07:11
00

kablowki mają problem, spokojnie jak na razie mogą spać polsat cyfrowy i nc+ których najwiekszymi klientami są roday mieszkający za granicą.
Satelity w rozsyłaniui sygnału przecież nie widzą, co pokazują wyniki finansoweobu platform

seba2018-12-18 07:18
00

Co 10 minut blok reklamowy rezygnuję

y2018-12-18 09:02
00
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniamiużytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosiodpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadomnas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
PracaStartTylko u nas