Szanowny Użytkowniku,
Na naszych stronach używamy technologii, takich jak pliki cookie, które służą do zbierania i przetwarzania danych osobowych w celu personalizowania treści i reklam oraz analizowania ruchu.Przez dalsze aktywne korzystanie z naszego serwisu wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych osobowych na zasadach określonych w polityce prywatności.Wyrażenie zgody jest dobrowolne a wyrażoną zgodę możesz w każdej chwili cofnąć.Można to zrobić poprzez zmianę ustawień przeglądarki lub opuszczenie serwisu (więcej).
RMF FM nowym liderem słuchalności w Poznaniu w I półroczu, TOK FM na drugim miejscu
KOMENTOWANEGO ARTYKUŁU
KOMENTARZE (3)
WASZE KOMENTARZE
Trójce znowu leci na łeb, na szyję! Ale: publicystyka leży, serwisy coraz bardziej przechylone w prawo, muzycznie coraz gorzej...
I co? Znowu Magda Jethon będzie musiała posprzątać bałagan, którego noe zrobiła? Amen!
A kto posprząta po Pani Magdzie? Trzeba mieć klapki na oczach i zatyczki w uszach, żeby nie zauważyć komercjalizacji Trójki, która zaczęła się w okolicy roku 2000. Pani Magda kontynuowała trend zapoczątkowany przez Laskowskiego. Robiła to tylko w takim tempie, że żabosłuchacze się nie zorientowali, gdy zostali ugotowani. "Dobra zmiana" niszczy to radio, ale proces komercjalizacji i infantylizacji treści trwa już ponad 17 lat... Problem w tym, że bardzo mało osób jest zainteresowanych tym, żeby Trójka była radiem misyjnym. Coraz bardziej promocyjna szafa grająca, ale niektórym redaktorom jest to bardzo na rękę. Przecież na fali w redakcji muzycznej są ci sami ludzie, którzy byli za Jethon. Teraz mają jeszcze lepiej, a gdyby wróciła będą mieć jeszcze bardziej lepiej... Umarł król, niech żyje król...
Nudzisz kolego, okrutnie nudzisz.... Jethon przejęła Trójkę gruntownie odremontowaną przez Skowrońskiego, aczkolwiek ze zrujnowanym budżetem. Odbudowała ją do bardzo porządnego stanu, obecnie muzycznie jest słabiej (niemądre pomysły Metza), ale publicystka to katastrofa, serwisy i aktualności też coraz słabsze (zależnie od serwisanta...).