Szanowny Użytkowniku,
Na naszych stronach używamy technologii, takich jak pliki cookie, które służą do zbierania i przetwarzania danych osobowych w celu personalizowania treści i reklam oraz analizowania ruchu.Przez dalsze aktywne korzystanie z naszego serwisu wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych osobowych na zasadach określonych w polityce prywatności.Wyrażenie zgody jest dobrowolne a wyrażoną zgodę możesz w każdej chwili cofnąć.Można to zrobić poprzez zmianę ustawień przeglądarki lub opuszczenie serwisu (więcej).
„Rodzinka.pl” w nowym paśmie straciła 210 tys. widzów. TVP2 stacją trzeciego wyboru
KOMENTOWANEGO ARTYKUŁU
KOMENTARZE (10)
WASZE KOMENTARZE
2 mln z reklam przez 3 miesiące emisji w tv, toż to katastrofa! Po co oni to kontynuują???
Skoro przenieśli chętnie oglądaną "Rodzinkę.pl" na niedzielne popołudnie, a po "Barwach szczęścia" emitują programy z oglądalnością 300-400 tys. widzów, nie jest zaskoczeniem, że reklamy niewygenerowały satysfakcjonujących zysków.
I tak serial jest już przegadany. Przestał śmieszyć. Nie da się już go oglądać. Czysty product placement.