Telewizja2019-12-04
10

„Rodzinka.pl” w nowym paśmie straciła 210 tys. widzów. TVP2 stacją trzeciego wyboru

KOMENTARZE (10)

WASZE KOMENTARZE

2 mln z reklam przez 3 miesiące emisji w tv, toż to katastrofa! Po co oni to kontynuują???

Magic2019-12-04 07:41
00

Skoro przenieśli chętnie oglądaną "Rodzinkę.pl" na niedzielne popołudnie, a po "Barwach szczęścia" emitują programy z oglądalnością 300-400 tys. widzów, nie jest zaskoczeniem, że reklamy niewygenerowały satysfakcjonujących zysków.

Answer2019-12-04 08:32
00

I tak serial jest już przegadany. Przestał śmieszyć. Nie da się już go oglądać. Czysty product placement.

No logo2019-12-04 10:34
00
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniamiużytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosiodpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadomnas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
PracaStartTylko u nas