Telewizja2013-06-11
3

„Rodzinka.pl” straciła 410 tys. widzów. 18 mln zł z reklam

KOMENTARZE (3)

WASZE KOMENTARZE

Nic dziwnego. Ten serial to w zasadzie tylko reklama jogurtów, banku, elektrowni, telefonów, soków, słodyczy. Scenariusz napisany tylko na wypromowanie reklamodawców. Nie mozna juz tego oglądać.

Kate2013-06-11 10:20
00

Już w poprzednim sezonie wiało nudą a w 4 serii było jeszcze gorzej i te nieszczęsne reklamy na każdym kroku co to ? blok reklamowy czy serial ?

Papusza2013-06-11 14:31
00

Dlaczego wyniki oglądalności podane na stronie http://pl.wikipedia.org/wiki/Rodzinka.pl są inne?

agape2013-06-13 17:41
00
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniamiużytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosiodpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadomnas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
PracaStartTylko u nas