Szanowny Użytkowniku,
Na naszych stronach używamy technologii, takich jak pliki cookie, które służą do zbierania i przetwarzania danych osobowych w celu personalizowania treści i reklam oraz analizowania ruchu.Przez dalsze aktywne korzystanie z naszego serwisu wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych osobowych na zasadach określonych w polityce prywatności.Wyrażenie zgody jest dobrowolne a wyrażoną zgodę możesz w każdej chwili cofnąć.Można to zrobić poprzez zmianę ustawień przeglądarki lub opuszczenie serwisu (więcej).
„Rodzinka.pl” straciła 410 tys. widzów. 18 mln zł z reklam
KOMENTOWANEGO ARTYKUŁU
KOMENTARZE (3)
WASZE KOMENTARZE
Nic dziwnego. Ten serial to w zasadzie tylko reklama jogurtów, banku, elektrowni, telefonów, soków, słodyczy. Scenariusz napisany tylko na wypromowanie reklamodawców. Nie mozna juz tego oglądać.
Już w poprzednim sezonie wiało nudą a w 4 serii było jeszcze gorzej i te nieszczęsne reklamy na każdym kroku co to ? blok reklamowy czy serial ?
Dlaczego wyniki oglądalności podane na stronie http://pl.wikipedia.org/wiki/Rodzinka.pl są inne?