Szanowny Użytkowniku,
Na naszych stronach używamy technologii, takich jak pliki cookie, które służą do zbierania i przetwarzania danych osobowych w celu personalizowania treści i reklam oraz analizowania ruchu.Przez dalsze aktywne korzystanie z naszego serwisu wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych osobowych na zasadach określonych w polityce prywatności.Wyrażenie zgody jest dobrowolne a wyrażoną zgodę możesz w każdej chwili cofnąć.Można to zrobić poprzez zmianę ustawień przeglądarki lub opuszczenie serwisu (więcej).
Rok 2013 w e-commerce, prognozy na 2014
KOMENTOWANEGO ARTYKUŁU
KOMENTARZE (2)
WASZE KOMENTARZE
"marek offline’owych", " e-commerce’owych porażek", "e-konsument", "multi-channel", "Responsive Web Design", "flash sales" EGHHHH Znowu jadą na prochach mieszanych z absyntem.
Blabla, dopoki polskie sklepy (nie tylko internetowe) nie naucza sie szanowac klienta to nie bedzie "sukcesow roku".
Porazka roku wg mnie jest umowa z Saturnem, ktora odbiera klientowi prawo do zwrotu towaru. Doppki sklepy beda nieuczciwe klienci nie beda im ufali i nie zostawia w nich pienedzy - proste.