Internet2014-12-22
5

Rok 2014 w polskiej e-reklamie. Co wydarzy się w 2015? (sieci, wydawcy, agencje)

KOMENTARZE (5)

WASZE KOMENTARZE

To Pani Gruszka popłynęła. Co oni Wam w tych korporacjach mediowy wtłaczają w te głowy? A ja przyznam, że czekam kiedy będę mógł zapłacić próbką moczu.

Ukululu2014-12-22 12:50
00

Towarzystwo wzajemnej bandzlacji. Przerzucacie pudełka niespecjalnie coś dodając i największe obawy macie przed Googlem.

A ja tylko czekam, aż świat będzie tak ułożony, że konsument dowie się o wartościowych produktach od innych niż: marketerzy, marki, influencerzy i inni hochsztaplerzy

LOL2014-12-23 10:44
00

Towarzystwo wzajemnej bandzlacji. Przerzucacie pudełka niespecjalnie coś dodając i największe obawy macie przed Googlem.

A ja tylko czekam, aż świat będzie tak ułożony, że konsument dowie się o wartościowych produktach od innych niż: marketerzy, marki, influencerzy i inni hochsztaplerzy

LOL2014-12-23 10:44
00
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniamiużytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosiodpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadomnas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
PracaStartTylko u nas