Internet2016-06-09
22

Rok 2016 to rok wojny z blokowaniem reklam w internecie. Wydawcy mogą stracić 78 mld dol.

KOMENTARZE (22)

WASZE KOMENTARZE

Blokowanie dostępu do treści internautom, używającym AdBlocka, jest drogą donikąd. Jeśli ktoś chce coś dostać za darmo, to na pewno nie wykupi płatnej subskrypcji, a jeśli zablokują mu dostęp, bo używa AdBlocka, to najzwyczajniej w świecie pójdzie szukać tego samego w innym serwisie. Niestety, drodzy marketingowcy, musicie wreszcie przejrzeć na oczy. Tak długo, jak wasze reklamy będą uniemożliwiać swobodne poruszanie się po sieci i rozpraszać uwagę od tego, co nas faktycznie interesuje, z AdBlockerami nie wygracie! Kropka!

Greg2016-06-09 00:48
00

Panie Pawle Luty, autorze! Primo: "Nie zyskać" to nie znaczy "stracić"! Secundo: tekst z tylu błędami nie powinien pojawić się na poważnej stronie (nie jest to chyba hobbystyczny "blogasek"?)!

tfuj nik2016-06-09 05:47
00

W ten sposób, to ja codziennie tracę 450 mln zł. Codziennie! Bo z jakiegoś powodu mieszkańcy Unii nie chcą mi płacić po złotowce dziennie. :(

Jasio 2016-06-09 07:40
00
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniamiużytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosiodpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadomnas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
PracaStartTylko u nas