Szanowny Użytkowniku,
Na naszych stronach używamy technologii, takich jak pliki cookie, które służą do zbierania i przetwarzania danych osobowych w celu personalizowania treści i reklam oraz analizowania ruchu.Przez dalsze aktywne korzystanie z naszego serwisu wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych osobowych na zasadach określonych w polityce prywatności.Wyrażenie zgody jest dobrowolne a wyrażoną zgodę możesz w każdej chwili cofnąć.Można to zrobić poprzez zmianę ustawień przeglądarki lub opuszczenie serwisu (więcej).
Rok 2019 w reklamie zewnętrznej, prognozy na 2020 rok
KOMENTOWANEGO ARTYKUŁU
KOMENTARZE (5)
WASZE KOMENTARZE
Tylko narzekanie na uchwały krajobrazowe, wszystko co ta branża ma do powiedzenia.
Ciekawy jest fakt ze OOH zaraz obok Digitalu w światowych rankingach wydatków marketingowych rozpycha się zabierając budżet radiu prasie i tv
Reklama jest zawsze ważna. My z szefem jedziemy w lutym do Nadarzyna na targi reklamy aby rozeznać się w tej branży. Tam na pewni znajdziemy firmę, która pomoże zaistnieć nam na rynku