Reklama2022-09-19
6

Rosnąca inflacja wywołuje sporą niepewność na rynku reklamowym

KOMENTARZE (6)

WASZE KOMENTARZE

Jak ma się tytuł tego artykułu do wypowiedzi cytowanych ekspertów?!
Wszyscy mówią: jest OK. Tytuł grzmi: SPORA NIEPEWNOŚĆ.

?!

Nie rozumiem2022-09-19 14:12
00

W tym momencie wiadomo, że budżety trzeba ładować żeby wyrobić deklaracje. Coraz więcej cenników, bo pakiety się odbijają. Tak będzie do końca 2022. Żadna nowość.
A co w 2023? Koniec końców każdy powie to samo...jeździć, obserwować.

qaz2022-09-19 15:44
00

"...wartość inwestycji reklamodawców w media jest kalibrowana przez kontekst sytuacji rynkowej" hahahhahah najlepsze pustosłowie jakie ostatnio słyszałem.... hahahhahah

Maria Awaria2022-09-20 11:39
00
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniamiużytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosiodpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadomnas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
PracaStartTylko u nas