Szanowny Użytkowniku,
Na naszych stronach używamy technologii, takich jak pliki cookie, które służą do zbierania i przetwarzania danych osobowych w celu personalizowania treści i reklam oraz analizowania ruchu.Przez dalsze aktywne korzystanie z naszego serwisu wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych osobowych na zasadach określonych w polityce prywatności.Wyrażenie zgody jest dobrowolne a wyrażoną zgodę możesz w każdej chwili cofnąć.Można to zrobić poprzez zmianę ustawień przeglądarki lub opuszczenie serwisu (więcej).
Producent rowerów stacjonarnych Peloton ma wizerunkowy problem po premierze serialu „And Just Like That”
KOMENTOWANEGO ARTYKUŁU
KOMENTARZE (2)
WASZE KOMENTARZE
No ciekawe to wszystko, przede wszystkim to, że w obu przypadkach wykorzystano wzajemnie swoje marki, rzekomo bez lokowania. Hmmm
Pogadał sobie z laską, ale na rower nie wsiadł. Bał się! :)