Reklama2018-10-16
2

Rusza kampania „Nie skreślaj życia tak prędko” (wideo)

KOMENTARZE (2)

WASZE KOMENTARZE

Mogliby Froga zatrudnić do promowania. Podobno się zmienił i rowerem jeździ.

qwerty 1232018-10-16 12:31
00

Ta reklama społeczna wskazuje na istniejący problem, pokazuje skutki, cała atmosfera grozy skłania nas do refleksji. Lecz co jest nie tak co budzi mój sprzeciw. Nie zostało zbadane oddziaływanie tej reklamy na najmłodszych widzów. Pokazywane w niej są sceny wypadków oraz atmosfera grozy wywołana oprawą dźwiekową zapewne nie nadaje się dla dzieci w każdym wieku. Mój sześcioletni syn bardzo źle reaguje na tą reklamę. Nie ma żadnego ograniczenia wiekowego, żadnej informacji przed, nadawana jest o każdej porze. Jak można za publiczne pieniądze edukować kirowców kosztem psychiki najmłodszych. Sprawa powinna trafić do Rzecznika Praw Dziecka a realizatorzy pociągnięci do odpowiedzialności

Michal2018-12-09 12:48
00
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniamiużytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosiodpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadomnas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
PracaStartTylko u nas