Szanowny Użytkowniku,
Na naszych stronach używamy technologii, takich jak pliki cookie, które służą do zbierania i przetwarzania danych osobowych w celu personalizowania treści i reklam oraz analizowania ruchu.Przez dalsze aktywne korzystanie z naszego serwisu wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych osobowych na zasadach określonych w polityce prywatności.Wyrażenie zgody jest dobrowolne a wyrażoną zgodę możesz w każdej chwili cofnąć.Można to zrobić poprzez zmianę ustawień przeglądarki lub opuszczenie serwisu (więcej).
Rusza kampania „Nie skreślaj życia tak prędko” (wideo)
KOMENTOWANEGO ARTYKUŁU
KOMENTARZE (2)
WASZE KOMENTARZE
Mogliby Froga zatrudnić do promowania. Podobno się zmienił i rowerem jeździ.
Ta reklama społeczna wskazuje na istniejący problem, pokazuje skutki, cała atmosfera grozy skłania nas do refleksji. Lecz co jest nie tak co budzi mój sprzeciw. Nie zostało zbadane oddziaływanie tej reklamy na najmłodszych widzów. Pokazywane w niej są sceny wypadków oraz atmosfera grozy wywołana oprawą dźwiekową zapewne nie nadaje się dla dzieci w każdym wieku. Mój sześcioletni syn bardzo źle reaguje na tą reklamę. Nie ma żadnego ograniczenia wiekowego, żadnej informacji przed, nadawana jest o każdej porze. Jak można za publiczne pieniądze edukować kirowców kosztem psychiki najmłodszych. Sprawa powinna trafić do Rzecznika Praw Dziecka a realizatorzy pociągnięci do odpowiedzialności