Szanowny Użytkowniku,
Na naszych stronach używamy technologii, takich jak pliki cookie, które służą do zbierania i przetwarzania danych osobowych w celu personalizowania treści i reklam oraz analizowania ruchu.Przez dalsze aktywne korzystanie z naszego serwisu wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych osobowych na zasadach określonych w polityce prywatności.Wyrażenie zgody jest dobrowolne a wyrażoną zgodę możesz w każdej chwili cofnąć.Można to zrobić poprzez zmianę ustawień przeglądarki lub opuszczenie serwisu (więcej).
Rynek reklamowy: podsumowanie 2015 roku i prognozy na 2016 według domów mediowych
KOMENTOWANEGO ARTYKUŁU
KOMENTARZE (1)
WASZE KOMENTARZE
"Sukces roku
Polska: Play pokonał T-Mobile Polska
Z niedawno opublikowanych podsumować za trzy kwartały wynika, wynika że Play ma już więcej klientów kontraktowych niż konkurencyjny T-Mobile Polska. Na koniec września T-Mobile obsługiwał 15,696 miliona klientów, z których 6,640 mln stanowili klienci kontraktowi. Play ma ich 6,717 mln."
Niestety taki skutek mają masy reklam i niedopowiedzenia w nich, Play jest według mnie jedną z najgorszych technicznie sieci w polsce ( mimo zasięgu 4 sieci który jest fikcją ) a do tego ich "nielimitowany interent" z limitem.... ehhh;/