Reklama2020-08-24
3

Co marketerzy myślą o rynku reklamy po Covid-19?

KOMENTARZE (3)

WASZE KOMENTARZE

Co pali ten typ z fejsbuka?

Gumiś2020-08-24 09:45
00

"Dane makroekonomiczne z Polski pozwalają przypuszczać, że trudna sytuacja wywołana koronawirusem i powiązanym z nim lockdownem nie poskutkuje drastycznym tąpnięciem w naszej gospodarce, jak można było się tego spodziewać jeszcze wczesną wiosną. Czerwcowe dane GUS wskazywały na wzrosty produkcji przemysłowej (0,5 proc. rdr.) oraz sprzedaży detalicznej (ponad 8 proc. wzrostu w porównaniu z majem br.)"

Gratuluję dobrego samopoczucia i optymizmu. Teraz gospodarka dopiero zaczyna wychodzić z szoku po bzdurnym, zbrodniczym dla społeczeństwa zamknięciu i dopiero na jesień zacznie się kryzys gospodarczy, który długo potrwa i zniszczy wiele firm, miejsc pracy i domowych budżetów. Idzie bieda. Niestety. A reklama to niech się szykuje na chude miesiące.


Realista2020-08-30 08:30
00

Trochę to śmieszne, jak dyr marketingu coli mówi, że ludzie cocenią, że ważne jest zdrowie i zdrowie bliskich.. czyli do końca juz porzucą colę? ;-P

irlandczyk2020-10-19 22:39
00
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniamiużytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosiodpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadomnas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
PracaStartTylko u nas