Szanowny Użytkowniku,
Na naszych stronach używamy technologii, takich jak pliki cookie, które służą do zbierania i przetwarzania danych osobowych w celu personalizowania treści i reklam oraz analizowania ruchu.Przez dalsze aktywne korzystanie z naszego serwisu wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych osobowych na zasadach określonych w polityce prywatności.Wyrażenie zgody jest dobrowolne a wyrażoną zgodę możesz w każdej chwili cofnąć.Można to zrobić poprzez zmianę ustawień przeglądarki lub opuszczenie serwisu (więcej).
Co marketerzy myślą o rynku reklamy po Covid-19?
KOMENTOWANEGO ARTYKUŁU
KOMENTARZE (3)
WASZE KOMENTARZE
Co pali ten typ z fejsbuka?
"Dane makroekonomiczne z Polski pozwalają przypuszczać, że trudna sytuacja wywołana koronawirusem i powiązanym z nim lockdownem nie poskutkuje drastycznym tąpnięciem w naszej gospodarce, jak można było się tego spodziewać jeszcze wczesną wiosną. Czerwcowe dane GUS wskazywały na wzrosty produkcji przemysłowej (0,5 proc. rdr.) oraz sprzedaży detalicznej (ponad 8 proc. wzrostu w porównaniu z majem br.)"
Gratuluję dobrego samopoczucia i optymizmu. Teraz gospodarka dopiero zaczyna wychodzić z szoku po bzdurnym, zbrodniczym dla społeczeństwa zamknięciu i dopiero na jesień zacznie się kryzys gospodarczy, który długo potrwa i zniszczy wiele firm, miejsc pracy i domowych budżetów. Idzie bieda. Niestety. A reklama to niech się szykuje na chude miesiące.
Trochę to śmieszne, jak dyr marketingu coli mówi, że ludzie cocenią, że ważne jest zdrowie i zdrowie bliskich.. czyli do końca juz porzucą colę? ;-P