Szanowny Użytkowniku,
Na naszych stronach używamy technologii, takich jak pliki cookie, które służą do zbierania i przetwarzania danych osobowych w celu personalizowania treści i reklam oraz analizowania ruchu.Przez dalsze aktywne korzystanie z naszego serwisu wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych osobowych na zasadach określonych w polityce prywatności.Wyrażenie zgody jest dobrowolne a wyrażoną zgodę możesz w każdej chwili cofnąć.Można to zrobić poprzez zmianę ustawień przeglądarki lub opuszczenie serwisu (więcej).
Rynek reklamy skurczy się o ponad 50 tysięcy pracowników
KOMENTOWANEGO ARTYKUŁU
KOMENTARZE (2)
WASZE KOMENTARZE
A kiedy nastąpi prawdziwy przełom i przesilenie w automatyzacji to...nie będzie potrzeba pracowników, reklamy...ale i firm, bo kto miałby kupować te produkty ;)
Teraz lekko nie jest bo każdy chce ciąć koszty. Ja to się zastanawiam co w lutym pokażą na międzynarodowych targach reklamy remadays i jak się ten sektor zmieni przez pandemie