Szanowny Użytkowniku,
Na naszych stronach używamy technologii, takich jak pliki cookie, które służą do zbierania i przetwarzania danych osobowych w celu personalizowania treści i reklam oraz analizowania ruchu.Przez dalsze aktywne korzystanie z naszego serwisu wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych osobowych na zasadach określonych w polityce prywatności.Wyrażenie zgody jest dobrowolne a wyrażoną zgodę możesz w każdej chwili cofnąć.Można to zrobić poprzez zmianę ustawień przeglądarki lub opuszczenie serwisu (więcej).
Rynek reklamy telewizyjnej odżywa, ale w całym roku może zmaleć nawet o 20 proc. (opinie)
KOMENTOWANEGO ARTYKUŁU
KOMENTARZE (3)
WASZE KOMENTARZE
Rynek w optymistycznym scenariuszu spadnie o 15 a w pesymistycznym o 20. Dzis do maja jest -23proc.
Od -7% do -14%... ?
Ktoś tutaj albo pudruje rzeczywistość albo machnęła się formuła w excelu ..i. musi pudrować.
-15% to poziom bazowy i oby nie było gorzej...
Dzis juz wiemy, ze spadki sa na poziomie ok 23 proc dla wszytskich mediow. Telewizja 18 proc. Zatem jesli tend sie utrzyma to 25-30 proc spadnie dla tv.