Szanowny Użytkowniku,
Na naszych stronach używamy technologii, takich jak pliki cookie, które służą do zbierania i przetwarzania danych osobowych w celu personalizowania treści i reklam oraz analizowania ruchu.Przez dalsze aktywne korzystanie z naszego serwisu wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych osobowych na zasadach określonych w polityce prywatności.Wyrażenie zgody jest dobrowolne a wyrażoną zgodę możesz w każdej chwili cofnąć.Można to zrobić poprzez zmianę ustawień przeglądarki lub opuszczenie serwisu (więcej).
Rynek reklamy telewizyjnej w 2017 roku urósł o 11 proc. do 27 mld zł. Na czele Polsat i Aflofarm
KOMENTOWANEGO ARTYKUŁU
KOMENTARZE (2)
WASZE KOMENTARZE
na pierwszy rzut oka widać, że sieć plus zaczęła sypać groszem do Polsatu, w sumie jeden właściciel
Cały rynek wart jest tyle ile suma transakcji a nie cen w cennikach. Otóż rynek reklamy tv jest wart w Polsce 5, 5 mld złotych!