Reklama2016-07-06
3

Rynek reklamy telewizyjnej w czerwcu urósł o 5 proc. Polsat i Unilever na czele

KOMENTARZE (3)

WASZE KOMENTARZE

Polsat od miesięcy notuje najwyższą oglądalność, a reklamodawcy to lubią, więc nic dziwnego, że wolą zapłacić Polsatowi. Wiedzą, że ich reklamy trafią do najszerszego grona odbiorców.

Piotr2016-07-07 08:58
00

Dodatkowo Polsat miał wszystkie mecze Euro, co prawda na kodowanych programach nie było reklam, ale na otwartych było na tyle dużo transmisji, że dało się na nich dobrze zarobić. Na tym polega biznes medialny, żeby kupić transmisje a potem na niej zarobić - Polsat wie w co inwestować.

Monika2016-07-07 11:32
00

o ho ho, widzę że i mój t-mobile ładnie poszedł w górę. nic dziwnego że tak, skoro tajkie dobre oferty teraz u nich idą z tym uproszczonym abonamentem. taki jak podpisałem na początku, taki płace co miesiąc, a nie musze dopłacać jak w poprzeniej sieci. opłaca się

dżejki 882016-07-11 11:18
00
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniamiużytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosiodpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadomnas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
PracaStartTylko u nas