Szanowny Użytkowniku,
Na naszych stronach używamy technologii, takich jak pliki cookie, które służą do zbierania i przetwarzania danych osobowych w celu personalizowania treści i reklam oraz analizowania ruchu.Przez dalsze aktywne korzystanie z naszego serwisu wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych osobowych na zasadach określonych w polityce prywatności.Wyrażenie zgody jest dobrowolne a wyrażoną zgodę możesz w każdej chwili cofnąć.Można to zrobić poprzez zmianę ustawień przeglądarki lub opuszczenie serwisu (więcej).
Rynek reklamy telewizyjnej w czerwcu urósł o 5 proc. Polsat i Unilever na czele
KOMENTOWANEGO ARTYKUŁU
KOMENTARZE (3)
WASZE KOMENTARZE
Polsat od miesięcy notuje najwyższą oglądalność, a reklamodawcy to lubią, więc nic dziwnego, że wolą zapłacić Polsatowi. Wiedzą, że ich reklamy trafią do najszerszego grona odbiorców.
Dodatkowo Polsat miał wszystkie mecze Euro, co prawda na kodowanych programach nie było reklam, ale na otwartych było na tyle dużo transmisji, że dało się na nich dobrze zarobić. Na tym polega biznes medialny, żeby kupić transmisje a potem na niej zarobić - Polsat wie w co inwestować.
o ho ho, widzę że i mój t-mobile ładnie poszedł w górę. nic dziwnego że tak, skoro tajkie dobre oferty teraz u nich idą z tym uproszczonym abonamentem. taki jak podpisałem na początku, taki płace co miesiąc, a nie musze dopłacać jak w poprzeniej sieci. opłaca się